sobota, 29 marca 2014

#Chapter Two 1/2

#StoryOfLove

Beep beep

Od:567-986-546
Mon?

Ożesztykurwamać. Jak to możlwie że on do mnie pisze? Bo to on prawda? Egrhhhhh cuż za flustracja.

Do: 567-986-546
Yup?

Na 90% to jego numer, wyświetla mi się lokalizajca aw.
~ ~ ~
O mój Boże! Ja, Mon Marie Blue jestem umówiona ( usiądźcie) z Justinem Drew Bieberem!
To jak orgazm na stojąco,  nie żeby coś... ehhh czy to takie ważne??

Wyobrażam to sobie jako, romantyczne spotkanie na romantycznej plaży, później romantyczne popierdółki a potem romantycznie będziemy żyć razem długo romantycznie i szczęśliwie.
To... romantyczne.

Beep Beep

Od: Caroline
Słooonkoo? Mogę wpaść?

Aww kocham Caroline

Do: Caroline
Ofc, czekam na ciebie na górze aw.

Kiedy Caroline wpadła przez drzwi mojego pokoju taranując małą tacę po śniadaniu od mamy i prawie zabijając się o łóżko, ehh.
-Boże, Mon sprzątnij ten chlew słońce, jeszcze troszkę, tylko odrobinkę a obiecuję będziesz cztery stopy pod ziemią.- Jak zawsze sarkastyczna
-Ouhhh Finnick, mam problem, serio, rangi wyższej niż bałągan.
 Opowiedziałam jej w całkowitym skrócie, omijając najważniejsze szczegóły ten mój problem a ona zaczęła chichotać, C-H-I-C-H-O-T-A-Ć.  Podeszła do szafy i wyciągnęła biały sweterek i krótkie szorty, wręczając mi je z nieukrywaną satysfakcją.
Let's the hell Begin




_________________________________

\Tak więc mamy rozdział! Przepraszam,że krótki ale mam problem z telefonem ( trafił do serwisu) a na nim wszystko było zapisane plus masa nauki ehh licze na komentarze, kocham was <3
dodaję na razie 1/2 oki?

4 komentarze:

  1. Fajny blog :) czekam na kolejne rozdziały ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny.. czekam nn. bardzo mi się podoba na pewno będę czytała. kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że czekam na następny, prawda?!Boże, Lou, Moniko, Shawty i inne duperele, kocham to :)
    P.S mam nominacje do Liebster Award, awwwwww :3/Julciak, xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Oww.. Przepraszam, że nie komentowałam :C
    Rozdział zaebisty ;*
    Buziaczki, Abbey ;3

    OdpowiedzUsuń