sobota, 10 maja 2014

#ChapterEight

Chłopak zepchnął mnie ze swoich kolan.  Dość brutalne, ale cóż. Zaczynam zastanawiać się czy chce wiedzieć co tam jest. Masakryczne myśli zaczęły napływać do mojej głowy.
-Słuchaj Mon... - podrapał sie po głowie, wyraźnie dając mi do zrozumienia, że to niezręczne. - Lin na pewno nie chce, żebyś się w to mieszała. To nie do końca bezpieczne,  jesteś, yhh inaczej, jesteś cudowna i dlatego nie mogę ci powiedzieć.  Jestem twoim tancerzem, za kilka dni zaczyna się trasa...
-Skoro jesteś tancerzem, to po cholerę sie w to mieszkasz Jev? Nie ma mowy, żeby ona była w jakimkolwiek gównie przez ciebie. Ooo nie! - wzburzona skierowałam się do drzwi - W piątek nagrywamy. Bądź o 11.  Mówiąc to, wyszłam. Nie mogę znieść tego, o czym mówi.
Kiedy pierwszy raz Justin zobaczył Lin powiedział,  że ona coś ukrywa. To teraz idiotyczne. Bardzo, ale on coś wie. A ja nie będę trwać w niewiedzy.
~*~
-Mon? To ty kochanie?- mama zawołała z kuchni- możesz przyjść tu na chwilkę? 
-Juz idę, tylko odnoszę torbę.  - klucze rzuciłam na szafkę,  buty zsunęłam z nóg i pobiegłam do kuchni. Po całym domu roznosił się zapach kruchego ciasta i bezy, moje ulubione wypieki. Stanęłam na przeciwko mamy, po drugiej stronie wyspy.
-O, widzę że masz wielbiciela mamo. - zaczęłam delikatnie chichotać.
-Niestety,  nie ja. Kurier przysłał to dziś, dla ciebie.  Nie sprawdzałam od kogo. - totalnie zdziwiona wzięłam bukiet ze stołu razem z kopertą. - Tylko zejdź za pół godziny kochanie.  Skinęłam na nią głową i poszłam do siebie.  Kwiaty wstawiłam do wazonu a list powoli otworzyłam. Śnieżnobiała koperta w stylu tylko jednej osoby. Kiedy zobaczyłam to pismo... o mój Boże.
Mon,
Minęły trzy tygodnie.  Trzy najdłuższe tygodnie w moim życiu.
Słyszałem o piosence, cieszę się, że ją wykorzystałaś.
Wiem, że wróciłaś do Kanady, ale może kiedy będziesz w trasie, spotkamy się?  To wiele dla mnie znaczy. Proszę napisz, nawet głupiego smsa.
Justin

-----------

NIESPODZIANKA!
Zrobilo mi sie przykro ze nic nie dodawalam wiec.... BAM oto rozdzial! Mam nadzieję ze sie podoba!
ABBEY TO DLA CIEBIE
Wiem jest krotki, ale tresciwy :)

4 komentarze:

  1. Tsa teraz chce się spotkać...
    Głupi, myśli że co on se może zdradzać i co że niby teraz to dla niego wiele znaczy.
    Mam nadzieje , że ona nie będzie taka głupia i mu tego nie wybaczy od tak.
    Rozdział boski :) Czekam nn <3
    ~heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #SPOILER Mon nie wybaczy tego tak łatwo. Dużo pokomplikuje sie w nastepnym rozdziale.
      P.S W razie pytan lub czegokokwiek innego mozesz naoisac do mnie na montecarlofanfiction@gmail.com - Liy ♡♡

      Usuń
  2. Pisz dalej, zacna dziewojo. Czekam na nn, o którym powiedz mi w szkole lub napisz na tt :) Hihihihi czekam, ja aka psychopata. Wiem gdzie mieszkasz...
    -A aka Julciak

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, skarbie! Rozdział jest fantastyczny :3 Krótki, ale jest. Czekam, aż szybko dodasz następny.
    Kocham cię!

    OdpowiedzUsuń